środa, 2 marca 2011

Trzy kolory: biały i dobra zabawa



Imieniny już  dawno za mną, ale zrobiłam kilka zdjęć, które pokazują, jak moi bliscy doskonale wiedzą, co teraz sprawia mi najwięcej radości. I upragniona tabliczka, która zawisła już w wielu Waszych domach. I białe kwiaty...
A u mnie rozpoczął się kolejny remont. Cztery pokoje zamieniają się swoimi funkcjami. Czeka mnie sporo pracy w przystosowywaniu starych nowych mebli, ale ile przy tym zabawy. Szczęście, że mam do dyspozycji w swoim bloku ogromną pracownię i mogę się tam rozstawić ze wszystkim.








W tym roku mamy wyjątkowo długi karnawał. Zdążę więc pokazać nasze stroje. Urządzaliśmy w domu imprezę z przebraniami i trzeba przyznać, że goście stanęli na wysokości zadania. Postanowiliśmy powtarzać to co roku. Uszyłam mojemu mężowi na machinie pelerynę Jedi, na jego specjalne zamówienie. A sobie strój Króliczka.





Patryk na balu w szkole był przebrany, właśnie, poznajecie za kogo? Strój był kupiony, ale uszyłam szczypce na rękę i "kuternogę". Co za mina! Pokazuję też jeszcze inne jego stroje z poprzednich lat wydziergane przeze mnie.







Zabawy w domu ... i nasze poprzednie mieszkanie.





A na koniec nasze strojnisie. Najmłodsza naśladuje starszą siostrę, uwielbia torebeczki i obcasy mamy. Korale i suknie. Na drugim zdjęciu Weronka jako księżna.










I oto nowa garderoba księżniczek do przebieranek,  własnoręcznie zmalowana. Teraz to dopiero zabawa.

6 komentarzy:

  1. Pokoik córeczek jest uroczy, jak u księżniczek. Synek twierdzi, że strój Patryka nr 1 to Szczypiręka :]. Co do zawieszki, którą dostałaś, jest super. Może podpowiesz gdzie ją kupiłaś? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Modelki pozują niesamowicie! Jak prawdziwe księżniczki! Śliczny pokoik!
    Taką tabliczkę też mam..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. na te zawieszkę tez mam chęć-zwłaszcza,że znalazłam ja w moim mieśb=cie-taniej niz w sieci...uwielbiam białe kwiaty!!!Patryka mina warta milion dolców!!!!Dziewczynki-do schrupania!!!remonty....mam chwilowa alergię!..zapraszam do mnie!!-to wiele wyjaśni..

    OdpowiedzUsuń
  4. Buziaki i wszystkiego najlepszego oraz naręcza białych róż w TYM DNIU!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo i wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.