piątek, 21 września 2012

Ulubione zabawy nie tylko dla dzieci



Własna kuchnia na szybko, powstała na dziecięcej ławce. Palniki i "pokrętła" zrobiłam z samoprzylepnych kartonów. Mailegowy króliczek, na punkcie których ostatnio oszalałam, śpi sobie wygodnie.




A to domek godny pozazdroszczenia. Chciałbym mięć taką kuchnię!


Drewniany wózeczek dla lalek, ale mogą się w nim wozić również dziewczynki. Nie ma większej frajdy od zabawy w mamę i dzidziusia, w tych rolach oczywiście odpowiednio starsza Weronika i młodsza Jagoda.



I zabawy ekstremalne na parku linowym, po którym chodzimy prawie całą rodziną.




Pozdrawiam
Pinezka

14 komentarzy:

  1. sto lat dla młodzieńca!
    PS: organizuję pchli targ w Kalonce koło Łodzi, gdybyś miała ochotę daj znać, wkrótce info na moim blogu. Będzie mozna sprzedać coś juz zbędnego, albo kupić cos potrzebnego:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, to świetnie! Będę śledzic informacje u Ciebie.

      Usuń
  2. Potomkowi życzę stu lat w zdrowiu i radości :) A dziecięce akcesoria cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj na punkcie króliczków i my mamy fioła :) ale nasze czekają na Sw. Mikołaja :))) aktualnie rządzą myszki , wózeczek i zabawa w mamę i dzidziusia ihihihihi tyle , że u nas role się odwracają i domek totalnie oldschoolowy ... ściskam mocno i życzę 100 lat dla synusia !

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, czas szybko leci i widać to przede wszystkim po dzieciach, wszystkiego najlepszego dla Jubilata. Drewniany wózeczek stał się także własnością córeczki mojego brata, ale na razie nie lalki, a pluszowy miś pełni rolę dzidziusia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim 100 lat dla synka! Mój też ma już 11 lat, nawet nie wiem, kiedy to minęło:).
    Króliczek boski, a kuchenkę wymyśliłaś super:),

    ściskam!

    moje aniutkowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naj dla młodego Jubilata! Pokoik super, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pinazko, w ciągu ośmiu lat wysnułam prywatną teorię, że wychowując dzieci odkrywa się własne dzieciństwo na nowo ;)
    Coś w tym jest prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień po czasie ale ogromnie gorące życzenia urodzinowe posyłamy!
    Zdrowia, samych radości oraz ociupinkę szczęścia, aby marzenia się spełniały :).
    Nie wiem, czy pamięć mnie nie myli: w ubiegłym roku urodzinki były pirackie?

    Cieplutko pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ile wspaniałych zabawek:) Twoje dzieci muszą być prze szczęśliwe mając taki domek:) i jaka fajna aranżacja kuchni:)))
    Sto lat dla synka:) piłka nożna jest świetnym sportem dla takiego chłopczyka, a ile przy okazji dorośli mają frajdy;)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. no to wszystkiego Naj dla jubilata! A przy tylu cudnych zabawkach, to pewnie nie sposób się nudzić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 11 - od teraz już nastolatek ;) A zabaweczki fantastyczne, ten domek też mi się zawsze podobał ;) My z mężem zrobilismy naszym dzieciom domek dla lalek i wtedy dopiero się wyżyłam, to był domek moich marzeń tak naprawdę, ale córeczki też zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.