niedziela, 25 listopada 2012

Skład Główny



Witam po długiej przerwie i zapraszam do Składu Głównego. Pomalutku gromadzę w tym składzie różne bibeloty, dodatki i książki, które może i Wam przypadną do gustu. Chciałabym tu wygospodarować, półkę dla rękodzieła, które tak bardzo jest popularne dla wielu wspaniałych blogach.
Ze zgrozą w oczach patrzę na datę ostatniego wpisu. Tyle lekcji do odrobienia mnie czeka! Ale zaglądam do Was regularnie, nie zawsze coś napiszę , ale jestem na bieżąco. Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. o super pomysł! gratuluję otwarcia i pozdrawiam cieplutko..idę zajrzeć, a co!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł!
    Czy ta karteczka z dziewczynką jest stara? Jeśli tak to z chęcią ją przygarnę! Weryfikacja obrazkowa nie pozwoliła mi na zostawienie komentarza, kilkakrotnie próbowałam dlatego tutaj pozwoliłam sobie na pytanko! ;)

    Już się martwiłam o Ciebie,bo tak długo nie pisałaś...
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołku, kartka jest jedynie stylizowana na starą.
      A nie było mnie długo to fakt, działo się trochę u nas, trochę dobrych i złych rzeczy. Ale jest dobrze. Pozdrawiam

      Usuń
    2. To dobrze, że jest dobrze Aguś i źle, że to nie jest stara kartka! ;)Również pozdrawiam z nadzieją, że będzie Cię więcej choć zważywszy, że święta się zbliżają to chyba nie będziemy się często widywały tzn. czytały!

      Usuń
  3. Niebanalny pomysł z tym składem. Gdybyś potrzebowała kawałka drewna to zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
  4. Super , że znowu jesteś...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.