poniedziałek, 29 lipca 2013

Candy

Witam serdecznie i ogłaszam dawno zapowiadane candy. A do wygrania prezenty z półek
 Składu Głównego. Do wylosowania wycieraczka z motywem roweru oraz tylko dla obserwatorów Dwóch Domów bon o wartości 50 zł do wykorzystania w sklepie. Zapisy pod postem trwają do północy 15.09.2013. Osoby posiadające bloga proszę o podlinkowanie zdjęcia z informacją o candy.   Komentujecie pod postem chęć wzięcia udziału w losowaniu, a osoby anonimowe niech pozostawią maila. 
Warunkiem jest też polubienie nas na facebooku, jeśli ktoś oczywiście ma swój profil. Będę wdzięczna za udostępnianie posta o candy:).
Przypominam też o 5% rabacie na zakupy w www.skladglowny.pl, który obowiązyje do końca wakacji na hasło"dwadomy".


Pozdrawiam
Pinezka

47 komentarzy:

  1. Jestem pierwszą chetną na tą wspaniałą wycieraczkę :) CHoć podobno pierwszy nie wygrywa to co mi tam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się i ja!
    Wycieraczka jest śliczna!
    Wszystkie warunki spełnione,tak więc
    3 mam za siebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też staję w kolejce po te cukierasy :) Wycieraczka jest UROCZA!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ale śliczna wycieraczka, idealnie pasuje do mnie, bo ciągle można mnie spotkac na rowerze i tio własnie takim jak na obrazku;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj już ustawiam się w kolejce może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też się chętnie zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! To chyba mój rowerek:) Z wielką chęcią stanę w kolejce, będzie pewnie dłuuuuuga:)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie wezmę udział, bo moja aktualna wycieraczka woła o pomstę do nieba :D
    banerek zamieszczam u siebie, obserwuję od dawna i pozdrawiam! :)
    benkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurczę! świetna jest! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jakiegoś czasu podziwiam Twoje domki. Zapisuję się w kolejce po śliczną wycieraczkę. Pozdrawiam agnieszka
    adziatok@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)
    Na fb lubię Iwona P-M i banerek też już jest:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie się zapiszę :) Zauważyłam Twoje Candy u Heni do której często zaglądam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie przygarne piekną wycieraczkę:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią staje w kolejce! Urocze candy!

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja się zgłaszam:)
    a na fb polubiłam jako Agea Happiness
    banerek umieściłam też tu http://agea-happiness.blogspot.com/

    pozdrawiam ciepło i zapraszam również na moją zabawę

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobijam się po nagrodę :) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudenko. Juz polubilam i obserwuje. Ciesze sie, ze tu trafilam. :-)
    Pozdrawiam.
    kasiareenbergt@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie staje w kolejce po te wspaniałości :)

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuję jako: Magda Wrona
    FC: Magda Wrona

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo chętnie też się zapiszę! :)

    pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    http://tysiac-powodow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią staję w kolejce
    http://pasja-przeplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :)
    Serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję sie i ja:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Również ja wpadam na słodkości :)
    Pozdrawiam z Fiołkowego Wzgórza :)
    Fiołeczek
    P.S. Lubię na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Staję w kolejce i zostaje ;)
    superwypasna wycieraczka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Niedawno zachwycałam się tymi pięknymi wycieraczkami, a tu patrzę po urlopie i taka niespodzianka do wygrania! :)
    Oczywiście staję w ogonku. Link u mnie: www.zaplatana.blogspot.com
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocza ta wycieraczka :) Z przyjemnością przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://winka-lavenderhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój bzik na punkcie rowerów nie pozwala mi przejść obojętnie obok tak cudnej nagrody! Zgłaszam się i ja! ;)
    Pozdrawiam,
    Joaśka

    OdpowiedzUsuń
  28. Ustawiam się w kolejce. Taka wycieraczka pasowałaby do rowerowego wieszaka:) ela.remer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jako, że zmiany w werandzie się dzieją, to nowa wycieraczka byłaby "jak znalazł" :) ustawiam się - emajkowska@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj,jak mozna to z radoscia taka wycieraczke bym wygrala:)Moze sie uda:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. boska ta wycieraczka! :) Piszę się! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się i ja do grona wielbicieli Dwóch Domków :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się! Wycieraczka urocza! :)

    Na FB polubiłam jako Marta Li...
    Banerek na moim raczkującym blogu http://design-my-home-and-garden.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj, chętnie zapisuje się na Twoje Candy, gdyż wycieraczka jest urocza, spełniam warunki na blogu, pozdrawiam Beata:))

    OdpowiedzUsuń
  35. tez chce!:) banerek wrzucam u siebie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wycieraczka mnie zauroczyła, chętnie o niej pomarzę ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Żal by było wytrzeć w nią zabłocone buty, ale ma tyle uroku że nie umiem się jej oprzeć i spróbować muszę :)) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  38. O mało co, a bym przegapiła :) Takie cudo. Muszę ustawić się w kolejce :)
    Na fb jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wycieraczka jest cudna :).

    Chętnie i ja się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy:) Wycieraczką i asortymentem sklepu jestem zachwycona:) Pozdrawiam gorąco:)
    Na FB lubię jako: Zaproszenia z fantazją
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wycieraczka urocza a ja rowerzystka zapalona więc też się przyłączam z ogromną nadzieją, że może się uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłąszam się z wielką chęcią
    obserwuję, a baner na blogu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Żałuję, że nie zdążyłam ale miło odkryć ten piękny sklep internetowy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapraszam do dodawania następnych zabaw na mojego bloga konkursowego rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.