czwartek, 18 lipca 2013

Złota Rybka


Mówią, że złość piękności szkodzi. czy to mamine różowe okulary , czy rzeczywiste piękno małych istot? Oj fakt, trochę nadąsana, trochę na mamę, że robi zdjęcie, że wszystkie smutki najłatwiej przelać do jej serca. Bo tak najłatwiej. Chyba sama to popełniam. A Wy, mamy córek, czy doświadczacie takich przeżyć?
Ale wszystko rekompensuje buziak, uśmiech, ciepło bezwarunkowej miłości. I chwile doprowadzające do łez, jak na przykład przedszkolne przedstawienie i słodycz lejąca się z najpiękniejszych wierszy i piosenek. A moja Weronisia, po wakacjach już uczennica tutaj w roli Złotej Rybki w stroju, który jest dziełem maminym...


Oj, co powie kiedyś tatuś na widok tych rybaków?



Pozdrawiam
Pinezka

9 komentarzy:

  1. Mówią, że złość piękności szkodzi. czy to mamine różowe okulary , czy rzeczywiste piękno małych istot? Oj fakt, trochę nadąsana, trochę na mamę, że robi zdjęcie, że wszystkie smutki najłatwiej przelać do jej serca. Bo tak najłatwiej. Chyba sama to popełniam. A Wy, mamy córek, czy doświadczacie takich przeżyć?

    Ale o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  2. złota rybka może przynieść jedynie największe szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj szkodzi....
    Ja mam dwie takie "złote rybki", które czasami są diabłami wcielonymi!
    Ale życia bez nich sobie nie wyobrażam....!!!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Złota rybka prosto z jeziora - strój ślicznie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta Twoja złota rybka.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to mam dwie łobuziary czasem to jest cudo jak one grzecznie bez kłótni siędza ale zawsze powtarzam " kto się czubi ten się lubi " wiec zaraz po kłótni ładnie razem się bawią ... strój cudny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie uważam się za szczęściarę, wprawdzie złota rybka nie została przeze mnie złowiona ale sam fakt dostrzeżenia jej....jest czymś fascynującym.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna ta twoja złota rybka:)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.