poniedziałek, 30 września 2013

Pierwsze Targi" Koluszki dla domu"


 Pierwsze Targi Koluszki dla domu już za nami. Impreza była bardzo dobrze przygotowana, dopisali zwiedzający, pogoda, nie brakowała atrakcji zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. A my gościliśmy na targach ze Składem Głównym, tym razem pierwsze skrzypce zagrały dekoracje wnętrz. Księgarnia zajęła skromny regał i dwa stoliczki. Wybrałam kilka ciekawych pozycji dla dzieci oraz książki poświęcone tematyce domu i ogrodu. Przy okazji odkryłam ciekawa pozycję: Stwórz dom dla siebie Clare Nolan Muzy. 
I wreszcie mogłam zaszaleć z miejscem na ekspozycje. Może to przewrotne, ale na tragach miałam więcej miejsca do aranżacji niż w sklepie stacjonarnym. Jak niektórym wiadomo prowadzę księgarnię, a Skład Główny znalazł tu swój mały kącik, parę półek, ale coraz intensywniej opanowuje wnętrze, ale mimo wszystko wprowadził miła, przytulną atmosferę. Oj przydałby się dodatkowy pokoik.





 






Pozdrawiam
Pinezka


25 komentarzy:

  1. cudowne pierdółki:) ślicznie to wszystko zaaranżowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko i córko, ile to roboty, żeby to wszystko przenieść i poukładać. Ale wygląda to stoisko super. Nie wiedziałabym co najpierw oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie pracy było z pakowaniem (2 dni), aranżacją (3 godz.), spakowaniem ze stoiska (2 godz.), rozpakowaniem (1 dzień).

      Usuń
  3. Pięknie to wszystko wygląda - bardzo zachęcajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabym tu zamieszkac cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to tylko namiot, a noce już zimne:)

      Usuń
  5. wow, aż nie wiadomo na co patrzeć, w sensie, że wszystko takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne stoisko!!!jaki klimat...:)
    Czy moge prosic o namiary gdzie kupic stojak z trzema poleczkami ten gdzie u gory jest napis"skladglowny.pl"?pozdrawiam serdecznie:)
    Mail justyna.majewska@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Może uda mi się taki sprowadzić do sklepu. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Zazdroszczę, ale tak pozytywnie, tego, że tak wspaniale łączysz pracę i pasję. Książki to moja miłość, a połączone ze stylowymi dodatkami, tworzą niepowtarzalną atmosferę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię swoją pracę:) A rzeczywiście książki z całą reszta ładnie współgrają.

      Usuń
  8. Przepiękne stoisko ... wszystko bez wyjątku wygląda obłędnie ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobało:) Mój mąż mówi czasem, ż eto taka moja zabawa, ale w sumie czemu nie?

      Usuń
  9. chciałabym żebyś ze swoim stoiskiem kiedyś w Krakowie była

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba musiałbym wynająć tira:)
      To moje pierwsze targi, nie mogłam w nich nie uczestniczyć, bo to impreza lokalna. świetna okazja by pokazać się z asortymentem i czynnie uczestniczyć w naszej społeczności. Ciekawa jestem czy dziewczyny jeżdżą z innymi sklepami internetowymi, jak to wygląda technicznie.

      Usuń
  10. Zapraszam w lecie na Mazury....Wszystko takie fajne, że oczu nie mogę nacieszyć....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  11. Bosko!!!!!,pozdrawiam gorąco Ewa:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. super!!! napracowąłaś się, ale chyba się opłaciło, co?:) cudnie tam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że tu trafiłam:) Z pewnością zagoszczę na stałe. Przepięknie! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana podziwiam, podziwiam Twoją pomysłowość! Pięknie wszystko zagospodarowałaś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.