wtorek, 1 kwietnia 2014

Katie Alice


Domyślam się Waszego zniecierpliwienia w oczekiwaniu na wyniki. Wybaczcie mi tak późną godzinę publikacji tego posta, ale pomyślałam, że szybko skorzystam z programu random, a tu pojawiły się schody i trudności w skopiowaniu ramki. Pośpieszyłam na różna blogi szukać pomocy i okazało się, że nie tylko ja natrafiłam na trudności. Podpowiedzi i owszem znalazł, ale szczątkowe, ale coś wykombinowałam, a oto wyniki:


Pod numerem 12 kryje się imię Dorota. Serdecznie gratuluję wygranej i dziękuję wszystkim za liczny udział. Mam jeszcze jedną niespodziankę dla wiernych obserwatorów. Zapraszam na zakupy do Składu Głównego z 10% rabatem. Promocja potrwa do końca tygodnia, bon rabatowy wpisujemy realizując zamówienie, a hasło brzmi Katie Alice.( I to nie żart:)
www.skladglowny.pl
Pozdrawiam
Pinezka

13 komentarzy:

  1. Gratuluje Dorocie i dziękuję za zabawę :)
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale niespodzianka! Dziękuję bardzo, nie mogę uwierzyć :) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni!!! Dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Serce mi zabiło jak zobaczyłam imię Dorota :). Szkoda, że nie ja, ale serdecznie gratuluje tej właściwej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla szczęściary, dzięki za emocjonująca zabawe i zapraszam serdecznie do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! A Tobie dzięki za zabawę. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wygrałam ale dziękuję za zabawę i gratuluję Dorocie :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.