czwartek, 16 sierpnia 2012

Prezent dla Was



Wiele ostatnio obiecuję, miało być o komiksach i nowo powstałej księgarni, skrobnęłam o tym co nieco w ostatnim poście. Ale zaległości mam jeszcze wiele, na sesję fotograficzną i swój zasłużony wpis czeka lawendowy domek. Napomnkęłam też coś o tzw. candy, choć wolę polskie nazwy i oto prezent dla Was drodzy czytelnicy. Za Waszą ciągłą obecnośc, miłe słowa i zadawalające statystyki:)
Taki zestaw: zawieszka i woreczek, wchodzi już w tradycję. Kupiłam  pudrowe cudo do pokoju córci i szybko nabyłam jeszcze jedną zawieszkę na podarek dla moich czytelników. Stąd też natchnienie na uszycie  lnianego woreczka w kombinacji z romantyczną wstawką i zgrzebnym sznurkiem. Do zestawu dołączam kilka zegarkowych pinezek- jak na Pinezkę przystało.
Zapraszam do zabawy, linkujcie zdjęcie na blogach, a anonimowi piszcie w komentarzach swoje maile. Zapisy do 30 września, wyniki podam jak najszybciej.




Pozdrawiam
Pinezka


102 komentarze:

  1. O! Pierwsza! Ładny prezencik. Pozdrawiam i zaraz reklamuję u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Łął to ja poproszę!!!Pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się zapisuję grzecznie w kolejce. Takie cuda, trzeba próbować może się uda (o nawet mi się niechcąco zrymowało).
    Pozdrawiam Tynka

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, bardzo ładny zestaw, chętnie się ustawię w kolejce i będę czekała z niecierpliwością na wyniki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, baaaardzo podobaja mi się te cukierkowe cudeńka!!! wpisuje się szybciutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowności :)! Staję w kolejce.
    A blogowi i Tobie przy okazji, sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj:) śliczne cuda nam chcesz podarować:) z miłą chęcią ustawię się i ja:))) bardzo ładna kolorystyka tego kompleciku.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. ustawiam sie i pozdrawiam serdecznie z Poznania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności, chętnie się zapiszę, a nuż się poszczęści ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słodkości, to i ja w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj ...dawno mnie nie było ale cichutko staję w ogonku . Gorące buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. Cuda!Z przyjemnością przyłączę się do zabawy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. hmm, mam być 13? no trudno:)
    Może ta 13 nie będzie jednak pechowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny zestaw- pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejce
    Boguśka
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. zapisuję się :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też chcę :) zapisuje się i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja także się ustawiam może szczęście dopisze :)))) śliczny zestaw :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. super zestaw:)Oj przydałyby się takie cudeńka:)Ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodkie. Do pokoju małej jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prze słodkie!<3
    Zgłaszam się, mój e-mail: joanna.kolodziejczyk9393@gmail.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wprost przepadam za pudrowym różem i tylko pudrowym! Przedłużam ogonek.

    OdpowiedzUsuń
  22. to i ja się przyłączam do zabawy:-)na takie cudeńka to można czychać...
    podlinkowane na moim blogu:
    benkowo.blogspot.com
    i zapraszam do siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. takie cuda, również ustawiam się w kolejce:)
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się
    banner po prawej stronie o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. to od teraz zapraszam również do siebie na moje pierwsze Candy:-)

    benkowo.blogspot.com

    pozdrawiam serdecznie i lecę dalej słać zaproszenia:-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowności...romantyczne...zapisuję się:)

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Kto nie zapisuje się ten nie wygrywa . Ustawiam się w kolejce bo zawsze jest jakaś nadzieja Ze kiedyś się uda :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się ! ;D
    Baner dodany po prawej stronie bloga: slodkie-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Slicznosci,bardzo chetnie sie dopisze :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczności :) również się dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny prezent, swoją drogą candy mogłoby się nazywać po prostu cuksy, czy jakoś tak:)
    Dodaję linka u siebie galeriawpodworcu.blogspot.com
    i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja chętnie wezmę udział! Śliczne prezenty przygotowałaś dla nas! :)
    podlinkowane oczywiście!
    pozdrawiam!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  33. super prezenty zapisuję się i zapraszam na candy do mnie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękności; z wielką przyjemnością się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Odliczamy się :)
    http://dzieciatko.blogmamy.pl/index.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się:)
    magda.zlotkowska@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  38. link zamieszczony :-). zapisuję się :-))).

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się!

    http://keatywnie.folog.pl

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. ojejej, tak dużo tu ludzi ! To dowód na fajny blog :) A, że i ja łasa jestem na podarunki, to zapisuję się i składam swój pierwszy, choć nie ostatni komentarz- na pewno. Pozdrawiam, link zamieszczam :)
    ruziaruzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam i z radoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękniste :) Czekam z niecierpliwością na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uroczy prezencik, więc go poproszę :)
    Zapraszam także do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. BARDZO KOBIECY PREZENCIK:))...CHĘTNIE POSTOJE W KOLEJECZCE:))-POZDRAWIAM CIEPŁO:))

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo chętnie ustawie się w kolejce po takie cudeńka
    Pozdrawiam:-))

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj kochana :)
    Twój falbankowy woreczek nie daje mi spokoju i koniecznie muszę szczęścia spróbować.
    Najserdeczniej pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też dołączę do chętnych, bo śliczne prezenty przygotowałaś :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Samo patrzenie na te cuda boli :o Zgłaszam się !

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak zapraszasz taką srokę jak ją, to bardzo chętnie :)
    Mam nadzieję, że nagroda powędruje do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Dołączam do kolejki po te śliczności, pozdrawiam serdecznie i gratuluję super bloga:)

    moje aniutkowo

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapraszam do siebie po nagrodę dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudna ta zawieszka,uwielbiam takie wzory!Pomysł z woreczkiem do kompletu też w moim guście.Pozostaje mi czekać na wyniki:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo chciałabym dostać ten prezent od Ciebie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawię się w kolejce, bardzo piękne CANDY i może dopisze mi szczęście. Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  55. Oczywiście ustawiam się w kolejce, choć ostatnio nie mam szczęścia w otrzymywaniu prezencików:)
    Zapraszam Cię też do mnie na moją urodzinową czekoladkę:)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  56. piekny prezencik ...to ija ustawiam sie grzecznie w kolejce i zapraszam do mnie po cukiereczki:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się też. Bloga brak, więc tylko @: maleckamonika@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudnie! Jest po prostu cudnie:) w Twym blogowym domq :)...
    Pzdr serdecznie
    agunia.kujawa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne słodkości ;) dołączam się do zabawy :)))
    pozdrawiam,
    Mika

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapisuję się na te piękne prezenciki:)
    Banerek u mnie na blogu http://domnagorce.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  61. Pinezko, tak ładnie spóźnialskich zachęcasz do zabawy, trudno przejść obojętnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Z chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo lubie te woreczki niestety sama nie mam zdolnosci by sobie takie wykonac! :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Zestawik prześliczny i ja też się zapiszę :)
    pozdrawiam emikowa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. O rany,jakie "ładne ładności".A tak na poważnie, to naprawdę śliczne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  66. cudeńka .. ustawiam się tak grzeczniutko w kolejce pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się!
    Notatka: http://art-monique.blogspot.com/2012/09/kilka-rozdan-cz-ii.html

    Obserwuję jako: Monique
    e-mail: art.monique@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. piękne!!!!
    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj.Koniecznie ustawiam sie w kolejce bo takich śliczności przegapić nie mogę i zostanę bo bardzo miło u Ciebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Chętnie wezmę udział w zabawie.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  71. staję w kolejkę ;)
    http://szkatulkaami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Śliczne prezenty, z przyjemnością wezmę udział w losowaniu ;)!
    Pozdrawiam
    Roza

    OdpowiedzUsuń
  73. Zapisuję się. Piękne prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jakie romantyczne cukierasy! Grzecznie podnoszę rączkę w górę - "Ja,Ja chcę"!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudne cudeńka. Staję grzecznie w kolejeczne infromując innych o zabawie na blogu http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ Cieplutko pozdrawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  76. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  77. Te kolory mnie urzekły, śliczne nagrody, z przyjemnością dołączam do zabawy. W ogóle pięknie tu u Ciebie, cieszę się że tu trafiłam, będę zaglądać. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam,
    zapisuję się i ja:)
    To drugie Candy, w którym biorę udział, a nóż widelec-jak to mówią:)

    Pozdrawiam serdecznie, czekam więc cierpliwie i oczywiście zapraszam do mnie:)

    http://ola-pasjatworzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. to wszystko jest prześliczne, więc chętnie się zgłaszam. :D

    olapoczta97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja również ustawiam się w kolejce. Może tym razem szczęście mi dopisze...
    pozdrawiam
    magdakoscielniak@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękne:) z przyjemnością przyłączę się do zabawy i ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. Urocza zawieszka w pięknym pastelowym różu i fajny woreczek na skarby;)
    A może mi się uda!

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja również chętnie się dołączam:) Piękne, ultra kobiece:) Zapraszam do mnie http://oneroomflat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Podpisuję się skrzętnie

    i

    zapraszam do siebie

    Maja

    http://miedzy-miastowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jeszcze nie udalo mi sie wygrac w zadnym konkursie. Moze ten bedzie pierwszy... ;)Candy przesliczne, pasowaloby do mojego mieszkania :)Pozdrawiam serdecznie! Moj e-mail: sisimalina@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. I ja się dopisuję i zapraszam do siebie: http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  89. Delikatne, subtelne, romantyczne i urokliwe są Twoje cukierki. Nie sposób przejśc koło nich(... jak i koło Twojego bloga) obojętnie ;)
    podziwiam, pozdrawiam

    http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Ale cudeńka urocze. Zapisuję się nieśmiało w kolejce :) i zapraszam na swój konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  91. piekne, może mi sie poszcześci:)
    mierzejewskim@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. śliczne..dopisuję się do chętnych i pozdrawiam
    aekmasek@op.pl
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  93. Ooo i ja się dopisuję na te śliczności mam chrapkę :)
    Pozdrawiam IgAgA (sebo.aga@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  94. Witam, piękne! Zgłaszam się :) Pozdrawiam goyarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Z chęcią przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie: cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Jedna z ostatnich (a może ostatnia) przyłączam się :) Może ostatni będą pierwszymi :) Pozdrawiam, AniaF., ania_f@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.