poniedziałek, 4 października 2010

Witam






Już od dawna śledzę z zaciekawieniem i podziwem Wasze blogi. I chyba zabiera to mi tyle czasu, że do tej pory nie znalazłam chwili na stworzenie swojego własnego pamiętnika. I oto stawiam pierwsze nieporadne kroki. Dwa domy, czyli mieszkanie w bloku i moje z nim zmagania, by wyglądało jak z marzeń i działka, która dała mi prawdziwe spełnienie. Tam ponad stuletni dom i wszystko w tych klimatach. Zima to okres, w którym więcej czasu spędzamy w mieście i tu koncentrują się moje pomysły. Gdy tylko zaczyna przygrzewać wiosenne słońce, wszystkie myśli kierują się do wiejskiego domku. Chcę się tym z Wami dzielić.

3 komentarze:

  1. Witaj! I chwała Ci za to, że znalazłaś czas na SWOJEGO bloga. Jestem nim oczarowana. Dosłownie momentami zapiera mi dech. Dlaczego, pewnie jeszcze kiedyś napiszę w bezpośrednim mailu do Ciebie. Bo się po prostu nie oprę.
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Dołączam do grona obserwatorów bo klimaty, które pokazujesz bardzo mi odpowiadają,
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny domek, marzenie, pięknie w środku i na zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.