poniedziałek, 24 stycznia 2011

Pokój fana STAR WARS




A teraz chcę Wam pokazać pokój mojego synka, który jak widać jest wielkim i oddanym fanem Gwiezdnych Wojen. Kolekcjonuje figurki, uwielbia filmy, książki i komiksy związane ze światem Star Wars. Oczywiście tych elementów nie może zabraknąć w jego królestwie, pilnie strzeżonym przed młodszymi siostrami.





A tutaj Patryk w stroju swojego ulubionego Jedi jako Kit Fisto mojego autorstwa. Tych przebrań było więcej, kiedyś pokażę. Mimo, że Patryk ma 9 lat prowadzi już swojego bloga (wyprzedził mnie i namówił do założenia Dwóch domów). Zapraszam, zajrzycie na Rycerze Jedi.




Lubię galerię na rysunki, która ciągnie się po obu stronach pokoju, wyznaczona białymi pasami.












A tu jako pilny uczeń i odkrywca świata.

5 komentarzy:

  1. Moze naraze się Patrykowi,ale mi On najbardziej podoba sie jako pilny uczeń...osobiście unikam wszelkich rycerzy nawet Jedi:)galeria wokól pokoju-super pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam ogromnie się podoba przebranie Patryka oraz jego kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  3. Patryku. To Ty mnie zmotywowałeś do założenia bloga. Fajnie, że moi goście zaglądają też do Ciebie.
    Jomo ,Witam Ciebie i Twojego synka na naszych blogach.
    Patti, miło że mimo awersji do rycerzy zajrzałaś na stronę Patryka. Bardzo się ucieszył z nowych komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję mamie kreatywności przy wymyślaniu stroju

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.