sobota, 7 kwietnia 2012

Wielkanoc


Wszystkim, który mają jeszcze chwilkę by tu zajrzeć, ślę ciepłe słowa na te dni Zmartwychwstania Pańskiego.  Życzę rodzinnego ciepła, spokoju i czasu na zadumę nad Wielkanocą. Niech te święta dadzą wyciszenie i siłę na lepsze jutro.

Tradycyjnie jak co roku ozdabiam jajka, ugotowane w skórkach cebuli metoda drapania. Wszyscy wybierają wzór dla siebie. Obdarowujemy też świątecznymi jajami najbliższych.






















Z tak zapakowanymi ciastami jechałam rok temu w gościnę. Dziś dom tez wypełnia zapach wypieków. Pozdrawiam Pinezka

26 komentarzy:

  1. Cudowne te Twoje drapane jajeczka.

    Wesołych Świąt.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam mała mój tata robił takie drapanki na jajkach.
    Wesołych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. POGODNYCH WESOŁYCH ŚWIĄT;-)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, zwłaszcza w tej szafeczce :))) Radosnych, rodzinnych i chociaż trochę słonecznych!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne jaja ! i piękny zwyczaj z tak zapakowany,i wypiekami ;) ja nigdzie nie jeżdżę, to do mnie zjeżdżają z prezentami, tymi kulinarnymi też ;))
    Wszystkiego i Wam dobrego.
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne pisanki!
    Wesolych Swiat dla Ciebie i Twojej rodziny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te jajeczka ;)

    Wesołych Świąt i wszystkiego co najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie Wam wyszły te jajeczka !!!! a ciasta tak zapakowane .... poezja !!! Dużo zdrówka i spokoju dla całej rodzinki !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te drapane pisanki! Dobrze tak skupić się nad czymś na chwilę, bo z pewnością chwili skupienia wymagały. I to nie jednej! Życzę Ci pięknych, rodzinnych i radosnych Świąt! :) - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne zdjęcia :)
    Wesołego Alleluja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez kiedyś z moja Babcia drapalam jajka ale moje nie byly tak piekne jak Twoje .
    Wesolych Swiat !

    OdpowiedzUsuń
  12. ahhh ile ja sie wczoraj nadrapalam :)

    Piekne jajka!

    Radosnych Swiat !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tez jutro bede skrobac jajka gotowane w obierkach z cebuli. Twoje super wyszly. Wesolych Swiat!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie u Ciebie Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHANA DLA CIEBIE I TWOICH NAJBLIŻSZYCH PIĘKNYCH, CIEPŁYCH, SERDECZNYCH ŚWIĄT! NIECH WAM SIĘ DARZY A DOBRY BÓG ZDROWIEM, SZCZĘŚCIEM I LUDZKĄ ŻYCZLIWOŚCIĄ OBDARZY.
    ŚCISKAM CZULE :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Spokojnych i zdrowych świąt, radosnego Alleluja!! :)) Prześliczne pisanki, u mnie w domu rodzinnym zawsze się tak robiło :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Same śliczności u Ciebie!!!!
    Spokojnych świąt!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, radosnych i rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy :))
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Radości z każdego kącika tego ogniska.
    Alleluja!
    jolanda

    PS. Jajo w groszki wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kraszanki piekne, ach jakie piękne i koszyk wysublimowany, Wesołego Alleluja!
    j

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja" !

    OdpowiedzUsuń
  22. ale z ciebie bystra kurka że tak pięknie pazurkami wydrapałaś te jajeczka , zazdroszczę takiej precyzji , pozdrawiam i życzę wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak u Ciebie pięknie i klimatycznie ..., aż miło tu pobyć :)
    Może masz ochotę na udział w małej rozdawajce - zapraszam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybacz mi moje spoznienie ,ale ze mna tak zawsze :) Wszystkiego dobrego w ostatnim dniu Świąt, przy takich pieknych pisankach na pewno było miło :)
    Szafeczki takiej jak Twoja poszukuje od dawna ,jest super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne pisanki!!!! w przyszłym roku spróbuję stworzyć coś podobnego:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde, pozostawione tu miłe słowo.